Vyplýva to zo zmien k dvom legislatívnym návrhom, ktoré v utorok 15. apríla 2014 schválil EP. Poslanci presadzujú vyššie požiadavky na bezpečnosť výrobkov a prísnejšie pravidlá dohľadu nad trhom. ...
Informácie sú symbolom, predpokladom aj podstatou globalizácie. Sú súčasťou každodenného života a bez nich by nedokázal žiaden podnik fungovať, vďaka nim sa intelektualizuje práca, mení a ...
Hodnotová výhoda je vlastnosť služby kvôli ktorej zákazník danú službu kúpi. Je dôvodom preferencie nákupu služby práve od toho podniku turizmu, od ktorého službu kúpi. Poskytnutie hodnotovej ...
Keď sa bližšie pozriete na súbor týchto povinností, vidíte, že marketing nemusí byť len priamo aplikovaný ako súbor povinností útvaru marketingu, ale môže byť spojený i s povinnosťami, ktoré sa ...
Príspevok charakterizuje nástroje medzinárodného marketingu v 21 storočí – v období globalizácie, kríz, nestability na zahraničných ako aj na globálnom trhu. Hodnotí nové a súčasné ...
Pojem image je súčasťou manažérskeho rozhodovania, marketingových a komunikačných plánov malých stredných i veľkých firiem a organizácií. Výklad pojmu však nie je jednotný, ...